Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • vykdyti aktyvią personalo (darbuotojų) paiešką, naudojant įvairius darbuotojų paieškos šaltinius;
  • vykdyti darbuotojų atrankas, taikant skirtingas darbuotojų atrankos metodikas ir metodus;
  • bendradarbiauti su ministerijos administracijos padalinių vadovais, ieškančiais naujų darbuotojų, siekiant išsiaiškinti darbuotojų poreikį;
  • formuoti bei valdyti vidinę potencialių kandidatų, siekiančių (susidomėjusių) dirbti ministerijoje, duomenų bazę;
  • aprašyti naujų darbuotojų pritraukimo (paieškos) ir atrankos ministerijoje procesus; esant poreikiui, tobulinti ar prisidėti tobulinant naujų darbuotojų pritraukimo (paieškos) ir atrankos ministerijoje procesus, siekiant efektyvinti darbuotojų pritraukimą ministerijoje;
  • esant poreikiui ugdyti misterijos administracijos padalinių vadovų kompetencijas, darbuotojų atrankos klausimais;
  • dalyvauti aprašant ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymus;
  • rengti ar dalyvauti rengiant naujų ministerijos darbuotojų paieškos skelbimus (darbo skelbimus);
  • bendrauti ir bendradarbiauti su išoriniais personalo paieškos ir atrankos partneriais ar kitai panašią veiklą vykdančiais subjektais, siekiant individualaus profesinio tobulėjimo, naujų idėjų ir profesinių galimybių, taip pat siekiant dalintis (keistis) gerąja patirtimi;
  • pagal kompetenciją dalyvauti ministerijos darbo grupių, komisijų ir kitų formatų veikloje;
  • dalyvauti ministerijos, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdžio kūrimo ir formavimo veiklose;
  • vykdyti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus ministerijos personalo paieškos ir/ar atrankos klausimais.

 

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • turėti ne mažiau kaip 3 metus darbo patirties personalo paieškos ir/ar atrankos srityje;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, konkursų organizavimo ir vykdymo tvarką;
  • išmanyti skirtingas personalo paieškos strategijas, atrankos pokalbio organizavimo, renkamo personalo vertinimo ir personalo atrankos principus, metodologiją bei metodikas;   
  • gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;
  • gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą.
  • gebėti savarankiškai planuoti ir tinkamai organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti savarankiškai keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes.