Pareigų aprašymas

 FUNKCIJOS

  • Darbuotojo funkcijos:
  • dalyvauti skyriui patikėto ministerijos turto valdyme ir apskaitoje:
  • rengti pasiūlymus dėl ilgalaikio turto ir mažaverčio inventoriaus poreikio;
  • rengti dokumentus dėl ilgalaikio turto rekonstrukcijos poreikio, investicinių projektų planavimo, remonto darbų vykdymo;
  • rengti dokumentus ilgalaikio turto panaudai ir jo perdavimui;
  • rengti dokumentus ilgalaikio turto skaidymui ir apjungimui;
  • prižiūrėti, kad subjektai, atliekantys ministerijos administracinio pastato (jo konstrukcijų ir elementų) ir jame esančių patalpų techninę priežiūrą ar remonto darbus, laikytųsi sutartinių įsipareigojimų;
  • organizuoti ministerijos tarnybinių automobilių techninę priežiūrą, remontą, draudimą;
  • organizuoti informacinių lentelių ant ministerijos administracinio pastato ir jame esančių patalpų, rodyklinių sienelių gamybą ir informacijos atnaujinimą jose;
  • pagal kompetenciją inicijuoti viešuosius pirkimus, koordinuoti viešųjų pirkimų sutarčių vykdymą bei kaupti ir sisteminti informaciją, susijusią su pirkimų poreikiais, taip pat skyriaus kompetencijos ribose rengti pasiūlymus viešųjų pirkimų planui, rengti sąmatų projektus, pirkimų technines specifikacijas;
  • esant poreikiui padėti įrengti ministerijos administraciniame pastate esančias patalpas ir darbo vietas (atnešti (išnešti) baldus, surinkti (išrinkti) baldus ir pan.);
  • padėti sunešti, sukrauti į ministeriją atvežtas ūkines – technines priemones ( ūkio, biuro ir kanceliarinius reikmenis, baldus ir kt.);
  • atlikti kitus tiesioginio vadovo ūkinio – techninio pobūdžio pavedimus.     

 

SPECIALŪS REIKALAVIMAI 

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  • turėti darbo patirties sutarčių vykdymo, priežiūros arba turto valdymo srityse;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, turto apskaitą, inventorizavimą ir apsaugą;
  • būti susipažinęs su dokumentų rengimo, įforminimo, saugojimo, apskaitos ir archyvavimo taisyklėmis;
  • gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir jų pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą;
  • mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer, IBM Notes;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.