Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
  • Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  • Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
  • Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
  • Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
  • Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
  • Analizuoja, rengia arba dalyvauja rengiant LR pozicijas dėl ES direktyvų, reglamentų, rekomendacijų, kitų dokumentų projektų; tarptautinių institucijų parengtų dokumentų.
  • Dalyvauja įgyvendinant bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių veiklos priežiūrą, analizuodamas Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos (toliau – Tarnyba) teikiamus dokumentus, ataskaitas apie jai pavestų funkcijų atlikimą ir rengdamas išvadas (pastabas ir pasiūlymus) dėl veiklos tobulinimo.
  • Organizuoja konsultacijas, keičiasi nuomonėmis su Lietuvos asocijuotomis verslo organizacijomis, profesinėmis organizacijomis ir kitomis institucijomis, siekiant optimalaus juridinių ir fizinių asmenų nemokumo klausimų reglamentavimo.
  • Dalyvauja ministerijos organizuojamuose susitikimuose su užsienio valstybių institucijų ir įstaigų, kitų valstybės ar savivaldybių institucijų ir įstaigų, kitų subjektų atstovais priskirtos kompetencijos klausimais; atstovauja ministerijai ES institucijų, tarptautinių organizacijų darbo grupių, komitetų ar komisijų posėdžiuose.


SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  • Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • studijų kryptis – teisė;
  • studijų kryptis – ekonomika (arba);
  • studijų kryptis – finansai (arba);
  • studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
  • arba:
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirties sritis – įmonių ar nemokumo politikos srities patirtis;
  • darbo patirtis srityje – 1 metai;
  • Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
  • anglų (B1).