Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja priskirtų viceministrų priimamojo darbą;
  • analizuoja, sistemina ministerijos viceministrų gaunamą korespondenciją, dokumentus iš valstybės ir užsienio šalių institucijų bei organizacijų, pateikia apibendrintą informaciją viceministrams ar ministerijos kancleriui, kaupia informaciją bei kitą medžiagą;
  • koordinuoja ir užtikrina, kad laiku ir tinkamai būtų suplanuotos viceministrų darbotvarkės;
  • planuoja ir organizuoja viceministrų susitikimus ir posėdžius: išsiunčia kvietimus, rezervuoja posėdžių sales, organizuoja atvykstančių asmenų priėmimą, užtikrina tarnybinio etiketo ir diplomatinio protokolo laikymąsi;
  • rūpinasi viceministrų tarnybinių komandiruočių organizavimu: išvykimo dokumentų tvarkymu, komandiruočių ir avansinių ataskaitų pildymu, paraiškų kompensuoti kelionės išlaidas pildymu, kitu reikiamos informacijos pateikimu;
  • dirba su Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – LRV) elektronine sistema DIVIS – užtikrina LRV posėdžių ir Tarpinstitucinių pasitarimų duomenų perkėlimą iš LRV DIVIS sistemos į ministerijos informacinę duomenų bazę, jų paskirstymą konkretiems vykdytojams bei savalaikį apibendrintos informacijos pateikimą ministerijos vadovybei;
  • informuoja ministerijos valstybės tarnautojus apie viceministrų pavedimus bei atlieka jų vykdymo kontrolę;
  • peržiūri ir referuoja viceministrus apie jiems teikiamus vizuoti ar pasirašyti teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, tikrina, ar pateikti dokumentai yra vizuoti ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka, užtikrina, kad skubūs dokumentai būtų perduoti viceministrams nedelsiant;
  • organizuoja viceministrų aprūpinimą reikiamomis darbo priemonėmis;
  • užtikrina dokumentų tvarkymą ir apskaitą vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“;
  • informuoja ministerijos Komunikacijos skyriaus specialistus apie viceministrų oficialius susitikimus, vizitus ir svarbius renginius;
  • pagal kompetenciją bendrauja ir bendradarbiauja skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir kitomis valstybės institucijomis
  • pagal kompetenciją konsultuoja ir suteikia reikiamą informaciją interesantams telefonu;
  • skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją jo laikinai nesant, kad būtų užtikrintas nenutrūkstamas skyriaus darbas;
  • vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su skyriaus veiklos tikslų įgyvendinimu.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą ir įforminimą, dokumentų tvarkymą, apskaitą ir archyvavimą, elektroninių dokumentų valdymą, taip pat kitais teisės aktais, susijusiais su Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) dokumentų valdymo organizavimu;
  • būti susipažinęs su valstybės valdymo institucine sistema, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo organizavimo principais ir tvarka, ministerijos darbo reglamentu;
  • gebėti aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, taip pat gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
  • gebėti savarankiškai rinkti, sisteminti, vertinti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis;
  • mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer, Lotus Notes; taip pat mokėti naudotis Litlex, Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų paieškos duomenų baze;  
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją ar aplinkybes;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.