FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- organizuoja priskirto (ų) viceministro (viceministrų) ir (ar) misterijos kanclerio priimamojo darbą;
- analizuoja, sistemina gaunamos informacijos srautą ir pateikia apibendrintą informaciją viceministrams (ui) bei ministerijos kancleriui;
- koordinuoja ir užtikrina, kad laiku ir tinkamai būtų suplanuotos viceministrų (o) bei ministerijos kanclerio darbotvarkės;
- planuoja ir organizuoja viceministrų (o) bei ministerijos kanclerio susitikimus ir posėdžius: išsiunčia kvietimus, rezervuoja posėdžių sales, organizuoja atvykstančių asmenų priėmimą, užtikrina tarnybinio etiketo ir diplomatinio protokolo laikymąsi;
- rūpinasi viceministro (ų) bei ministerijos kanclerio tarnybinių komandiruočių organizavimu: išvykimo dokumentų tvarkymu, komandiruočių ir avansinių ataskaitų pildymu, paraiškų kompensuoti kelionės išlaidas pildymu, kitu reikiamos informacijos pateikimu;
- dirba su Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – LRV) elektronine sistema DIVIS – užtikrina LRV posėdžių ir Tarpinstitucinių pasitarimų duomenų perkėlimą iš LRV DIVIS sistemos į ministerijos informacinę duomenų bazę, jų paskirstymą konkretiems vykdytojams bei savalaikį apibendrintos informacijos pateikimą ministerijos vadovybei;
- vykdo LRV pavedimų kontrolę: LRV DIVIS sistemoje formuoja ataskaitas apie ministerijai skirtų LRV pavedimų vykdymą, perkelia jas į ministerijos informacinę duomenų bazę ir apie tai informuoja viceministrus (ą) IR ministerijos kanclerį, prireikus – kitus ministerijos valstybės tarnautojus;
- informuoja ministerijos valstybės tarnautojus apie ministerijos kanclerio ar viceministro (ų) pavedimus bei atlieka jų vykdymo kontrolę;
- peržiūri ir referuoja viceministrą (us) ir ministerijos kanclerį apie jiems teikiamus vizuoti ar pasirašyti teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, tikrina, ar pateikti dokumentai yra vizuoti ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka, užtikrina, kad skubūs dokumentai būtų perduoti viceministrams (ui) ir ministerijos kancleriui nedelsiant;
- organizuoja viceministro (ų) ir ministerijos kanclerio aprūpinimą reikiamomis darbo priemonėmis;
- užtikrina dokumentų tvarkymą ir apskaitą vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“;
- informuoja ministerijos Komunikacijos skyriaus specialistus apie viceministro (ų) bei ministerijos kanclerio oficialius susitikimus, vizitus ir svarbius renginius;
- pagal kompetenciją bendrauja ir bendradarbiauja skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir kitomis valstybės institucijomis ir įstaigomis;
- pagal kompetenciją konsultuoja ir suteikia reikiamą informaciją interesantams telefonu;
- skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją jo laikinai nesant, kad būtų užtikrintas nenutrūkstamas skyriaus darbas;
- vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su skyriaus veiklos tikslų įgyvendinimu.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą ir įforminimą, dokumentų tvarkymą, apskaitą ir archyvavimą, elektroninių dokumentų valdymą, taip pat kitais teisės aktais, susijusiais su Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) dokumentų valdymo organizavimu;
- būti susipažinęs su valstybės valdymo institucine sistema, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo organizavimo principais ir tvarka, ministerijos darbo reglamentu;
- gebėti aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, taip pat gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
- gebėti savarankiškai rinkti, sisteminti, vertinti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer, Lotus Notes; taip pat mokėti naudotis Litlex, Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų paieškos duomenų baze;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją ar aplinkybes;
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.