Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  • Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
  • Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
  • Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
  • Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
  • Vertina strateginio valdymo sistemos dalyvių planuojamų vykdyti nacionalinių plėtros programų ar jos dalių vertinimų poreikio paraiškas ir rengia 4 metų trukmės vertinimo plano projektą, vykdo šio plano įgyvendinimo stebėseną, reguliariai jį atnaujina.
  • Organizuoja ir įgyvendina Finansų ministerijos nacionalinės plėtros programos ar jos dalies vertinimą bei nacionalinių plėtros programų vertinimo procesą, kai atliekamas centralizuotas, kelių strateginio valdymo sistemos dalyvių atsakomybei priskirtų intervencijų vertinimas.
  • Vykdo strateginio valdymo sistemos dalyvių atliktų vertinimų rekomendacijų įgyvendinimo stebėseną, kasmet rengia vertinimo rekomendacijų ir jų įgyvendinimo kiekvienoje valstybės veiklos srityje apžvalgą.
  • Atlieka Projektinio valdymo tvarkos apraše, pateiktame Strateginio valdymo metodikos 2 priede, Projektų valdymo tarnybai priskirtas funkcijas.
  • Atlieka Portfelių ir projektų valdymo informacinės sistemos tvarkytojo funkcijas, nustatytas šios informacinės sistemos nuostatuose.

 


SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  • Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • studijų kryptis – ekonomika;
  • studijų kryptis – finansai (arba);
  • studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
  • arba:
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirties sritis – projektų valdymo patirtis;
  • darbo patirtis srityje – 1 metai;
  • Atitikimas kitiems reikalavimams:
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.