Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
  • prižiūrėti ir administruoti Valstybės iždo konsoliduoto sąskaitų valdymo informacinę sistemą (toliau – VIKSVA);
  • administruoti VIKSVA duomenų bazes;
  • analizuoti VIKSVA duomenų bazėse esančius duomenis, duomenų struktūras, prireikus kurti netipines ataskaitas;
  • diegti VIKSVA pakeitimus arba organizuoti jų atlikimą;
  • rengti VIKSVA atnaujinto funkcionalumo testavimo kompiuterines aplinkas bei testines duomenų bazes, pagal poreikį jas keisti ir atnaujinti;
  • analizuoti VIKSVA funkcionavimo sutrikimus, siūlyti galimus sprendimo būdus arba perduoti juos spręsti IS tiekėjui;
  • administruoti VIKSVA naudotojus;
  • vykdyti rezervinį VIKSVA duomenų kopijavimą, atlikti kopijų atkūrimo patikras;
  • pagal kompetenciją rengti funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus VIKSVA kūrimo ar modifikavimo darbams, atlikti kuriamo ar modifikuojamo funkcionalumo testavimus;
  • rengti VIKSVA viešųjų pirkimų dokumentus arba esant poreikiui koordinuoti VIKSVA viešųjų pirkimų dokumentų rengimą;
  • analizuoti ir vertinti tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus;
  • rengti ir teikti pasiūlymus su informacinėmis technologijomis, priežiūra ir kontrole bei paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusiais klausimais;
  • konsultuoti VIKSVA naudotojus, rinkti VIKSVA tobulinimo/plėtros poreikius, juos analizuoti, teikti išvadas ir siūlymus dėl jų įgyvendinimo galimybės;
  • pavaduoti Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinės sistemos (VSAKIS) administratorių;
  • pagal kompetenciją rengti ir teikti skyriaus vedėjui ar departamento direktoriui pasiūlymus dėl ministerijos informacinių technologijų vystymo krypčių;
  • nagrinėti teisės aktus, reglamentuojančius informatikos veiklą bei informacijos skelbimą ir viešinimą, atlikti jų analizę ir teikti išvadas ar pasiūlymus dėl įgyvendinimo galimybės;
  • dalyvauti kuriant informacinių technologijų ir informacinių sistemų projektus;
  • pagal kompetenciją dalyvauti komitetų, komisijų ir darbo grupių veikloje;
  • pagal kompetenciją konsultuoti ministerijos informacinių sistemų bei technologijų naudotojus;
  • dalyvauti teikiant pagalbą ir informaciją Finansų ministerijos duomenų atvėrimo procesuose;
  • vykdyti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais.  

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  • turėti darbo patirties informacinių technologijų ir informacinių sistemų projektavimo, diegimo, administravimo ar pakeitimų valdymo srityse;
  • būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių išteklių kūrimą, tvarkymą, valdymą, naudojimą, priežiūrą, sąveiką, planavimą, finansavimą ir saugą;
  • išmanyti informacinių sistemų modeliavimo standartus, duomenų bazių valdymo sistemas, struktūrizuotą užklausų kalbą (SQL);
  • turėti Oracleadministravimo patirties arba Oracle administratoriaus sertifikatą;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;
  • gebėti analizuoti informaciją, procesus ar duomenis, lyginti juos tarpusavyje, pasirinkti tinkamus analizės būdus, atsižvelgdamas į analizės tikslą ir teisės aktų reikalavimus.