Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
  • Telefonų stoties valdymas, stacionarių ir mobiliųjų telefonų, faksų priežiūra;
  • Diktofonų, projektorių, audio-video įrangos salėse priežiūra, kabelinės televizijos, televizorių, laikrodžių ir kitos smulkios elektroninės įrangos priežiūra;
  • Ministerijos stovėjimo aikštelės užtvaro, įvažiavimo į kiemą, garažo vartų kontrolerio programavimas, nuotolinių pultų priežiūra;
  • Įėjimo į ministeriją sistemos raktų apskaita, sistemos valdymas;
  • Kompiuterių, duomenų perdavimo įrangos ir kompiuterių išorinių įrenginių techninė priežiūra, trikdžių šalinimas, tikrinimas ir taisymas;
  • Techninių konsultacijų ir informacijos teikimas ir telekomunikacijų tinklų bei įrangos veikimo kontrolė;
  • Kompiuterių, radijo aparatų, telefonų ir televizorių laidų tiesimas, sujungimas ir taisymas;
  • Telekomunikacijų ir duomenų kanalų laidų sujungimas ir apvalkalų sandarinimas;
  • Ryšiams naudojamų antenų įrengimas, techninė priežiūra ir taisymas;
  • Prireikus saugomų dokumentų srautų analizė, ataskaitų rengimas;
  • Kompiuterinės ir programinės įrangos apskaitos vedimas ir tvarkymas;
  • Pagal savo kompetenciją vykdymas kitų nenuolatinio pobūdžio tiesioginio vadovo pavedimų.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI 

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
  • turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
  • turėti darbo patirties telekomunikacijų technologijų srityje;
  • būti susipažinęs su telekomunikacijų tinklų sudarymo principais, ryšio technologijomis, šiuolaikiniais ryšio technikos, ryšio organizavimo, kompiuterinių technologijų diegimo principais; 
  • išmanyti laidinių telefonų ir fakso ryšio aparatų technines charakteristikas bei veikimo principus;
  • mokėti dirbti mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS PowerPoint, Internet Explorer;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbinę veiklą, gebėti organizuoti savo veiklą orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą;
  • gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą.