Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  • Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
  • Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
  • Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
  • Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
  • Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
  • Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
  • Analizuoja ir teikia pasiūlymus dėl efektyviausių IT sistemų kūrimo ir plėtros būdų.
  • Koordinuoja IT sistemų kūrimą ir plėtrą, reikiamų IT sistemų kūrimo ir plėtros poreikių surinkimą, įvertinimą ir prioritetų nustatymą.
  • Analizuoja IT sistemų kūrimo ir plėtros eigą, vertina su tuo susijusius iššūkius ir rizikas bei teikia pasiūlymus dėl priemonių, užtikrinančių IT sistemų kūrimą ir plėtrą laiku, reikiamos kokybės ir efektyvumo, taip pat koordinuoja šių priemonių įgyvendinimą.
  • Prižiūri, kad CPVA tinkamai atliktų funkcijas, susijusias su INVESTIS, SFMIS2014 NORIS kūrimu ir veiklos užtikrinimu, plėtojimu ir priežiūra, atlieka INVESTIS lokalaus administratoriaus funkcijas Finansų ministerijoje.
  • Registruoja SFMIS2014 vadovaujančiosios institucijos identifikuotas klaidas ir poreikius, teikia dėl jų informaciją, vykdo jų būsenos stebėseną.
  • Pagal kompetenciją dalyvauja kuriant NPP stebėsenos informacinę sistemą.


SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  • Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • studijų kryptis – matematika (arba);
  • studijų kryptis – statistika (arba);
  • studijų kryptis – informatika (arba);
  • studijų kryptis – informacijos sistemos (arba);
  • arba:
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirties sritis – Europos Sąjungos struktūrinės paramos administravimo srityje ir/ar Europos Sąjungos finansuojamų projektų administravimo ir/ar įgyvendinimo srityje;
  • darbo patirtis srityje – 1 metai;
  • Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
  • anglų (B1).