FUNKCIJOS
- analizuoti ir rengti ekspertines išvadas dėl su fiskaline politika susijusių sprendimų, nustatytų Europos Sąjungos ar nacionaliniais teisės aktais, ir dėl projektuojamų sprendimų galimo poveikio valdžios sektoriaus finansams;
- vertinti valdžios sektoriaus finansų tvarumo riziką, nustatyti rizikos veiksnius valdžios sektoriaus finansų trumpojo, vidutinio ir ilgojo laikotarpių valdžios sektoriaus finansų tvarumui, esant poreikiui, siūlyti rizikos mažinimo būdus ir/arba priemones;
- rengti duomenis ir juos paaiškinančią informaciją apie valdžios sektoriaus finansų ilgalaikio tvarumo vertimo rezultatus;
- tobulinti ir palaikyti valdžios sektoriaus finansų tvarumui vertinti skirtą skaičiuoklę (toliau – skaičiuoklė);
- naujinti skaičiuoklės parametrų reikšmes, skaičiuoklę plėsti naujais parametrais;
- tobulinti skaičiuoklę, atsižvelgiant ES taikomą metodiką, jos pasikeitimus, gerąją tarptautinę praktiką;
- esant poreikiui, pagal kompetenciją bendrauti su tarptautinėmis organizacijomis, akademinėmis institucijomis dėl valdžios sektoriaus finansų tvarumo vertinimo metodikos ir jos taikymo;
- pagal kompetenciją bendrauti ir bendradarbiauti su Finansų ministerijos administracijos padaliniais, kitomis valstybės institucijomis dėl duomenų, reikalingų valdžios sektoriaus finansų tvarumo vertinimui atlikti, gavimo;
- dalyvauti konsultacijose, vidiniuose ir viešuose vykdomos veiklos pristatymuose;
- pagal kompetenciją dalyvauti ministerijos ir tarpinstitucinėse darbo grupėse, kiek tai susiję su procesų koordinavimu, duomenų rinkimu, jų analize ar darbo grupių techniniu aptarnavimu;
- atlikti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės viešuosius finansus ir fiskalinę politiką;
- būti susipažinęs su matematinio modeliavimo principais ir metodais;
- būti susipažinęs su bendraisiais oficialių dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais;
- gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti didelės apimties informaciją, procesus ar duomenis; teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;
- mokėti dirbti MS Office programiniu paketu ir bent viena statistinių programinių įrangų (SPSS, SAS, STATA, R ar kt.).