FUNKCIJOS
- Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
- prižiūrėti ir administruoti Strateginio valdymo informacinę sistemą (toliau – SVIS) ir Atvirų finansų informacinę sistemą (toliau - AFIS) (toliau kartu – informacinės sistemos);
- administruoti informacinių sistemų duomenų bazes;
- analizuoti informacinių sistemų duomenų bazėse esančius duomenis, duomenų struktūras, prireikus kurti netipines ataskaitas;
- diegti informacinių sistemų pakeitimus arba organizuoti jų atlikimą;
- rengti informacinių sistemų atnaujinto funkcionalumo testavimo kompiuterines aplinkas bei testines duomenų bazes, pagal poreikį jas keisti ir atnaujinti;
- analizuoti informacinių sistemų funkcionavimo sutrikimus, siūlyti galimus sprendimo būdus arba perduoti jas spręsti IS tiekėjui;
- administruoti informacinių sistemų naudotojus;
- vykdyti rezervinį informacinių sistemų duomenų kopijavimą, atlikti kopijų atkūrimo patikras;
- pagal kompetenciją rengti funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus informacinių sistemų kūrimo ar modifikavimo darbams, atlikti kuriamo ar modifikuojamo funkcionalumo testavimus;
- rengti informacinių sistemų viešųjų pirkimų dokumentus arba esant poreikiui koordinuoti šių informacinių sistemų viešųjų pirkimų dokumentų rengimą;
- analizuoti ir vertinti tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus;
- rengti ir teikti pasiūlymus su informacinėmis technologijomis, priežiūra ir kontrole bei paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusiais klausimais;
- konsultuoti informacinių sistemų naudotojus, rinkti informacinių sistemų tobulinimo/plėtros poreikius, juos analizuoti, teikti išvadas ir siūlymus dėl jų įgyvendinimo galimybės;
- pagal kompetenciją rengti ir teikti skyriaus vedėjui ar departamento direktoriui pasiūlymus dėl ministerijos informacinių technologijų vystymo krypčių;
- dalyvauti kuriant informacinių technologijų ir informacinių sistemų projektus;
- pagal kompetenciją dalyvauti komitetų, komisijų ir darbo grupių veikloje;
- dalyvauti teikiant pagalbą ir informaciją Finansų ministerijos duomenų atvėrimo procesuose;
- vykdyti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
- Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- turėti darbo patirties informacinių technologijų ir informacinių sistemų projektavimo, diegimo, administravimo arba pakeitimų valdymo srityse;
- būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių išteklių kūrimą, tvarkymą, valdymą, naudojimą, priežiūrą, sąveiką, planavimą, finansavimą ir saugą;
- išmanyti informacinių sistemų modeliavimo standartus, duomenų bazių valdymo sistemas, struktūrizuotą užklausų kalbą (SQL);
- gebėti administruoti Oracle ar lygiavertę duomenų bazių valdymo sistemą;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;
- mokėti anglų kalbą pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu.