FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- organizuoja finansų ministro priimamojo darbą:
- priima, tikrina gaunamus dokumentus ir korespondenciją, nustatyta tvarka perduoda juos registruoti ir pagal kompetenciją teikia finansų ministrui, ministerijos kancleriui ar kitiems ministerijos administracijos padalinių vadovams;
- perduoda finansų ministro pavedimus vykdytojams žodžiu arba daro pavedimus ministerijos administracinėje informacinėje sistemoje (toliau – AIS) ir seka jų vykdymą;
- teikia informaciją kitoms valstybės institucijoms ir įstaigoms, ministerijos valstybės tarnautojams ar darbuotojams, kitiems juridiniams ir fiziniams asmenims;
- sudaro finansų ministro darbotvarkę, derina susitikimų laiką, susitikimuose dalyvaujančius asmenis informuoja apie darbotvarkės pasikeitimus;
- užtikrina, kad iš ministerijos administracijos padalinių finansų ministrui arba kitiems paklausėjams reikalinga informacija būtų pateikta laiku;
- išsiaiškina interesantų vizitų tikslus, kad tinkamai būtų pasirengta susitikimams, arba interesantus nukreipia pas kitus atsakingus ministerijos valstybės tarnautojus ar darbuotojus;
- derina asmenų priėmimo Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimamajame grafiką;
- registruoja finansų ministro vardu gautus kvietimus dalyvauti įvairiuose susitikimuose ir renginiuose ir atsako į juos;
- seka pasitarimų, posėdžių, vykstančių Lietuvos Respublikos Seime, Vyriausybėje, ministerijoje ar kitose valstybės institucijose, laiką ir apie tai informuoja juose dalyvaujančius asmenis;
- rengia savaitines suvestines apie ministerijos atstovų dalyvavimą Lietuvos Respublikos Seimo komitetų posėdžiuose ir teikia jas finansų ministrui, viceministrams ir ministerijos kancleriui;
- bendradarbiauja su ministerijos padalinių, kitų valstybės institucijų ir įstaigų, diplomatinių tarnybų atsakingais darbuotojais rengiant vadovybės susitikimus, pasitarimus, vizitus, komandiruotes;
- perduoda ministerijos Komunikacijos skyriui informaciją apie svarbiausius įvykius, kuriuose dalyvaus finansų ministras arba kiti ministerijos atstovai;
- vykdo dokumentų administravimą:
- tikrina, ar finansų ministrui pasirašyti teikiami dokumentai parengti ir įforminti pagal dokumentų rengimo ir įforminimo bei dokumentų valdymo taisykles;
- sistemina ir saugo gaunamą informaciją;
- teikia ministerijos Veiklos valdymo departamentui finansų ministro komandiruočių avansines apyskaitas ir kitus su jomis susijusius dokumentus;
- vykdo kitus organizacinius vadovybės pavedimus, susijusius su bendru ministerijos valdymu:
- vykdo ministerijos veiklos tikslais rengiamų konferencijų, seminarų, pasitarimų ir derybų organizacinį ir reprezentacinį aprūpinimą;
- koordinuoja ir derina ministerijos organizuojamų konferencijų, seminarų, pasitarimų, pristatymų, diskusijų, posėdžių ir kitų renginių techninį aptarnavimą;
- teikia pasiūlymus dėl ilgalaikio turto ir mažaverčio inventoriaus poreikio;
- pavaduoja kitą vadovybės (viceministrų, ministerijos kanclerio) priimamųjų darbuotoją jo laikinai nesant, kad būtų užtikrintas nenutrūkstamas darbas;
- bendrauja ir bendradarbiauja skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir kitomis valstybės institucijomis;
- vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą ir įforminimą, dokumentų tvarkymą, apskaitą ir archyvavimą, elektroninių dokumentų valdymą, taip pat kitais teisės aktais, susijusiais su Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) dokumentų valdymo organizavimu;
- būti susipažinęs su valstybės valdymo institucine sistema, Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo organizavimo principais ir tvarka, ministerijos darbo reglamentu;
- gebėti aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, taip pat gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
- gebėti savarankiškai rinkti, sisteminti, vertinti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer, Lotus Notes; taip pat mokėti naudotis Litlex, Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų paieškos duomenų baze;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją ar aplinkybes;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.