FUNKCIJOS
- Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
- koordinuoja Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) veiklos tikslais organizuojamų renginių (konferencijų, seminarų, pasitarimų, susitikimų ir pan.) ūkinį – techninį aprūpinimą;
- dalyvauja organizuojant valstybinių ir vyriausybinių delegacijų, į kurių sudėtį įeina ministerijos atstovai, oficialius ir darbo vizitus į užsienį, taip pat užsienio valstybinių ir vyriausybinių delegacijų oficialius ir darbo vizitus Lietuvos Respublikoje;
- rengia ir (arba) dalyvauja rengiant užsienio svečių apsilankymo ministerijoje susitikimų programas;
- dalyvauja rengiant ir derina atvykstančių į ministeriją užsienio valstybių, tarptautinių organizacijų ir Europos Sąjungos institucijų delegacijų vizitų ir susitikimų programas, prireikus dalyvauja susitikimuose;
- inicijuoja viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ir darbų, susijusių su ministerijos reprezentacija;
- rengia reprezentacinių išlaidų dokumentus ir ruošia išlaidų sąmatas, susijusias su užsienio šalių delegacijų priėmimu, rengia suvenyrų nurašymo aktus pagal faktines išlaidas;
- dalyvauja rengiant ministerijos organizuojamas tarptautines konferencijas ir seminarus;
- sprendžia vizų gavimo klausimus atvykstančioms į ministeriją užsienio šalių delegacijoms;
- konsultuoja ministerijos administracijos padalinių valstybės tarnautojus valstybinio protokolo klausimais;
- palaiko ryšius su Lietuvos Respublikos valstybės institucijomis ir įstaigomis, Lietuvos Respublikos ambasadomis užsienyje, užsienio valstybių ambasadomis Lietuvoje skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais;
- atlieka darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto funkcijas:
- konsultuoja ministerijai atstovaujantį asmenį ir ministerijos valstybės tarnautojus (darbuotojus) darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais ir teikia ministeriją atstovaujančiam asmeniui siūlymus darbuotojų saugos ir sveikatos būklei gerinti;
- nustatyta tvarka instruktuoja ministerijos valstybės tarnautojus (darbuotojus) darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais;
- sudaro ministerijos valstybės tarnautojų (darbuotojų), kuriems privalomai turi būti tikrinama sveikta, sąrašus, analizuoja privalomųjų sveikatos patikrinimų išvadas ir rekomendacijas ir organizuoja šių rekomendacijų įgyvendinimą;
- kontroliuoja darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi ministerijoje;
- organizuoja ministerijos valstybės tarnautojų (darbuotojų) informavimą ir švietimą darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais;
- pildo ir atnaujina ministerijos darbuotojų saugos ir sveikatos būklės pasus;
- rengia nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijos priemones ir organizuoja jų įgyvendinimą bei vykdyti jų įgyvendinimo kontrolę;
- nustatyta tvarka tiria nelaimingus atsitikimus, profesines ligas, avarijas ir tvarko jų apskaitą, rengia darbuotojų saugos ir sveikatos ataskaitas.
- pagal kompetenciją dalyvauja sudarytose darbo grupėse, komisijose skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais;
- atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
- Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti organizacinio darbo patirties;
- turėti darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais žinių tikrinimo pažymėjimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu, bendraisiais darbo vietų įrengimo reikalavimais, administracinių patalpų higienos normomis;
- žinoti Diplomatinio ir valstybinio protokolo taisykles, užsienio svečių priėmimo organizavimo, vizitų (Lietuvoje ir užsienyje) programų ruošimo bendras taisykles, tarptautinių konferencijų, verslo forumų organizavimo pagrindinius principus;
- būti susipažinęs su bendraisiais dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią teisinę aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;
- gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
- gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, procesus ar duomenis ir jų pagrindu priimti sprendimus, teikti argumentuotas išvadas, pastabas ir pasiūlymus;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer, Lotus Notes, taip pat teisės aktų paieškos informacinėmis sistemomis;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.