Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
  • koordinuoja Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – ministerija) veiklos tikslais organizuojamų renginių (konferencijų, seminarų, pasitarimų, susitikimų ir pan.) ūkinį – techninį aprūpinimą;
  • dalyvauja organizuojant valstybinių ir vyriausybinių delegacijų, į kurių sudėtį įeina ministerijos atstovai, oficialius ir darbo vizitus į užsienį, taip pat užsienio valstybinių ir vyriausybinių delegacijų oficialius ir darbo vizitus Lietuvos Respublikoje;
  • rengia ir (arba) dalyvauja rengiant užsienio svečių apsilankymo ministerijoje susitikimų programas;
  • dalyvauja rengiant ir derina atvykstančių į ministeriją užsienio valstybių, tarptautinių organizacijų ir Europos Sąjungos institucijų delegacijų vizitų ir susitikimų programas, prireikus dalyvauja susitikimuose;
  • inicijuoja viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ir darbų, susijusių su ministerijos reprezentacija;
  • rengia reprezentacinių išlaidų dokumentus ir ruošia išlaidų sąmatas, susijusias su užsienio šalių delegacijų priėmimu, rengia suvenyrų nurašymo aktus pagal faktines išlaidas;
  • dalyvauja rengiant ministerijos organizuojamas tarptautines konferencijas ir seminarus;
  • sprendžia vizų gavimo klausimus atvykstančioms į ministeriją užsienio šalių delegacijoms;
  • konsultuoja ministerijos administracijos padalinių valstybės tarnautojus valstybinio protokolo klausimais;
  • palaiko ryšius su Lietuvos Respublikos valstybės institucijomis ir įstaigomis, Lietuvos Respublikos ambasadomis užsienyje, užsienio valstybių ambasadomis Lietuvoje skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais;
  • atlieka darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto funkcijas:
  • konsultuoja ministerijai atstovaujantį asmenį ir ministerijos valstybės tarnautojus (darbuotojus) darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais ir teikia ministeriją atstovaujančiam asmeniui siūlymus darbuotojų saugos ir sveikatos būklei gerinti;
  • nustatyta tvarka instruktuoja ministerijos valstybės tarnautojus (darbuotojus) darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais;
  • sudaro ministerijos valstybės tarnautojų (darbuotojų), kuriems privalomai turi būti tikrinama sveikta, sąrašus, analizuoja privalomųjų sveikatos patikrinimų išvadas ir rekomendacijas ir organizuoja šių rekomendacijų įgyvendinimą;
  • kontroliuoja darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi ministerijoje;
  • organizuoja ministerijos valstybės tarnautojų (darbuotojų) informavimą ir švietimą darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais;
  • pildo ir atnaujina ministerijos darbuotojų saugos ir sveikatos būklės pasus;
  • rengia nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijos priemones ir organizuoja jų įgyvendinimą bei vykdyti jų įgyvendinimo kontrolę;
  • nustatyta tvarka tiria nelaimingus atsitikimus, profesines ligas, avarijas ir tvarko jų apskaitą, rengia darbuotojų saugos ir sveikatos ataskaitas.
  • pagal kompetenciją dalyvauja sudarytose darbo grupėse, komisijose skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais;
  • atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI 

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
  • turėti organizacinio darbo patirties;
  • turėti darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais žinių tikrinimo pažymėjimą;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu, bendraisiais darbo vietų įrengimo reikalavimais, administracinių patalpų higienos normomis;
  • žinoti Diplomatinio ir valstybinio protokolo taisykles, užsienio svečių priėmimo organizavimo, vizitų (Lietuvoje ir užsienyje) programų ruošimo bendras taisykles, tarptautinių konferencijų, verslo forumų organizavimo pagrindinius principus;
  • būti susipažinęs su bendraisiais dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią teisinę aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;
  • gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
  • gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, procesus ar duomenis ir jų pagrindu priimti sprendimus, teikti argumentuotas išvadas, pastabas ir pasiūlymus;
  • mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer, Lotus Notes, taip pat teisės aktų paieškos informacinėmis sistemomis;
  • mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.