FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- skyriaus vedėjo pavedimu teikti informaciją valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms, kitiems juridiniams ir fiziniams asmenims, susijusią su ministerijos veikla, taip užtikrinant vieno langelio asmenų aptarnavimo principo veikimą;
- registruoti finansų ministro įsakymus, ministerijos kanclerio potvarkius, sutartis, kitus finansų ministro pasirašytus dokumentus;
- registruoti, sisteminti, tvarkyti ministerijos gaunamus ir siunčiamus (pateikiamus) valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms, kitiems juridiniams ir fiziniams asmenims dokumentus;
- įkelti į Teisės aktų registrą pasirašytus norminius finansų ministro įsakymus, o į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą (TAIS) – teisės aktų projektus ir jų lydimuosius dokumentus;
- rengti įvairaus pobūdžio dokumentus ir atlikti kitus veiksmus, susijusius su skyriui perduotais valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, kitų juridinių ir fizinių asmenų prašymais, pasiūlymais ir kitokiais kreipimaisis, pranešimais ir skundais;
- įrašyti finansų ministro, viceministrų, ministerijos kanclerio rezoliucijas į kompiuterinę administracinę informacinę sistemą (toliau – AIS) ir perduoti ministerijos administracijos padaliniams vykdymui;
- pagal kompetenciją konsultuoti ministerijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, AIS naudojimo, susijusio su dokumentų valdymu, klausimais;
- išduoti ministerijos lankytojams laikinus leidimus ir administruoti lankytojų žurnalą;
- tvarkyti ministerijos įsigytų leidinių sąrašą;
- vykdyti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės institucijų veiklos dokumentų valdymą ir naudojimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bendruosius reikalavimus, dokumentų saugojimo ir naikinimo reikalavimus ir tvarką;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu ir Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose tvarką;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer, Lotus Notes; taip pat mokėti naudotis Litlex, Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų duomenų baze;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją ar aplinkybes;
- gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
- būti susipažinęs su valstybės valdymo institucine sistema, valstybės valdymo institucijų veikimo principais.