FUNKCIJOS
- Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
- vykdo užduotis, susijusias su VBAMS Valstybės iždo konsoliduoto sąskaitų valdymo posistemio (toliau – VIKSVA posistemis) veikimo priežiūra, siekiant užtikrinti nepertraukiamą VIKSVA posistemio veikimą;
- konsultuoja VIKSVA posistemio naudotojus, renka informacinių sistemų tobulinimo/plėtros poreikius, juos analizuoja, teikia išvadas ir siūlymus dėl jų įgyvendinimo galimybių;
- dalyvauja vykdant VIKSVA posistemio diegimo darbus;
- bendrauja su Lietuvos banku ir (arba) kitomis finansų įstaigomis testuojant ir palaikant integraciją su mokėjimų sistemomis ir (arba) kitomis finansų įstaigų sistemomis;
- analizuoja VIKSVA posistemyje esančius duomenis, prireikus siūlo sprendimus dėl aplikacijų administravimo, parametrų nustatymų keitimo, teikia pasiūlymus dėl pakeitimų valdymo;
- analizuoja VIKSVA posistemio funkcionavimo sutrikimus, siūlo galimus sprendimo būdus arba perduoda jas spręsti IS administratoriui;
- rengia ir teikia pasiūlymus dėl VIKSVA posistemio veikimo, su priežiūra ir kontrole bei paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusiais klausimais;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir teikiant pastabas dokumentams, susijusiems su sistemos pakeitimų aprašymais, veiklos tęstinumo užtikrinimu, sistemos sauga;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kiek tai susiję su VIKSVA posistemio veikimo užtikrinimu.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
- Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės informacinių išteklių kūrimo, tvarkymo, valdymo, naudojimo, priežiūros, saugos reikalavimus;
- turėti darbo patirties informacinių technologijų ir/ar informacinių sistemų funkcionalumų plėtojimo srityje;
- išmanyti aplikacijų administravimą, struktūrizuotą užklausų kalbą (SQL);
- išmanyti finansų įstaigos veiklos procesų automatizavimo ir optimizavimo, informacinių sistemų kūrimo ir jų gyvavimo ciklo valdymo principus;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;
- gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą.