Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
  • vykdo užduotis, susijusias su VBAMS Valstybės iždo konsoliduoto sąskaitų valdymo posistemio (toliau – VIKSVA posistemis) veikimo priežiūra, siekiant užtikrinti nepertraukiamą VIKSVA posistemio veikimą;
  • konsultuoja VIKSVA posistemio naudotojus, renka informacinių sistemų tobulinimo/plėtros poreikius, juos analizuoja, teikia išvadas ir siūlymus dėl jų įgyvendinimo galimybių;
  • dalyvauja vykdant VIKSVA posistemio diegimo darbus;
  • bendrauja su Lietuvos banku ir (arba) kitomis finansų įstaigomis testuojant ir palaikant integraciją su mokėjimų sistemomis ir (arba) kitomis finansų įstaigų sistemomis;
  • analizuoja VIKSVA posistemyje esančius duomenis, prireikus siūlo sprendimus dėl aplikacijų administravimo, parametrų nustatymų keitimo, teikia pasiūlymus dėl pakeitimų valdymo;
  • analizuoja VIKSVA posistemio funkcionavimo sutrikimus, siūlo galimus sprendimo būdus arba perduoda jas spręsti IS administratoriui;
  • rengia ir teikia pasiūlymus dėl VIKSVA posistemio veikimo, su priežiūra ir kontrole bei paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusiais klausimais;
  • pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir teikiant pastabas dokumentams, susijusiems su sistemos pakeitimų aprašymais, veiklos tęstinumo užtikrinimu, sistemos sauga;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kiek tai susiję su VIKSVA posistemio veikimo užtikrinimu.   

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  • būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės informacinių išteklių kūrimo, tvarkymo, valdymo, naudojimo, priežiūros, saugos reikalavimus;
  • turėti darbo patirties informacinių technologijų ir/ar informacinių sistemų funkcionalumų plėtojimo srityje;
  • išmanyti aplikacijų administravimą, struktūrizuotą užklausų kalbą (SQL);
  • išmanyti finansų įstaigos veiklos procesų automatizavimo ir optimizavimo, informacinių sistemų kūrimo ir jų gyvavimo ciklo valdymo principus;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;
  • gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą.